Mijn webwinkel

zondag 13 februari 2022

Bedankjes en cadeautjes van zeepjes, badzout en geurstenen. In vele kleuren en combinaties

 Ik ben weer bezig geweest en hoop dat jullie het leuk vinden!
En ik sta natuurlijk altijd open voor vragen en reacties!
Liefs Irene

  • Geboortebedankjes of babyshower geschenkjes van geursteen slofjes, een baby op een label, mini zeephartjes, een speen of een hartje, medaillon met babyvoetjes. Allemaal in vele kleuren en in combinatie met een hart of/en zakje en label met je eigen tekst. 
  • Voor jezelf of een ander heb ik badzout in potjes met een gastendoekje of washand en/of een windlichtje. gastenzeepjes, soap on a rope in een cadeauzakje of los met een gastendoekje, zeepschaaltje met een bol zeephartje. groot stuk olijfzeep aan een touw. Een geursteen hanger met anjers erop met kralen.
  • Zeepketting van een zinken hartje met een zeephartje. En een zeep madeliefje in een organza zakje met een label eigen tekst. Bijvoorbeeld om iemand op te fleuren.
Wil je iets in een andere combinatie of kleur, alles is bespreekbaar!
Oh en bij sommige artikelen is het OP=OP, dus wees er snel bij.
Mijn shoppie: www.joyathome.nl












Geen opmerkingen:

Een reactie posten